COSMIQ

Polityka gwarancyjna

Wyślij zapytanie

INFORMACJA O GWARANCJI

Komputer nurkowy COSMIQ+ posiada dwuletnią gwarancję na wszystkie usterki fabryczne oraz defekty powstałe na etapie projektu i wykonania. W czasie trwania gwarancji Deepblu wymieni każdy uszkodzony lub wadliwy komputer nurkowy COSMIQ+ na nowy lub odnowiony sprzęt, zgodnie z zasadami i warunkami niniejszej ograniczonej gwarancji.

Gwarancja zaczyna działać od dnia pierwszej aktywacji COSMIQ+ przez synchronizację z aplikacją Deepblu. Podczas synchronizacji upewnij się, że jesteś zalogowany na osobiste konto Deepblu, żeby połączyć COSMIQ+ ze swoim kontem.

Gwarancja nie dotyczy użytkowania komercyjnego ani wypożyczania, nie dotyczy też urządzeń nabytych od kogokolwiek poza autoryzowanym sprzedawcą Cosmiq

Gwarancja w szczególności nie dotyczy rozładowania baterii albo innego stanu będącego konsekwencją normalnego użytkowania, niewłaściwego używania lub manipulowania, zaniedbania, przeróbek, wypadków czy nieautoryzowanej naprawy.

Nie zwracamy pieniędzy za wadliwy sprzęt. Wymiana będzie przeprowadzona w przypadku defektów fabrycznych. W momencie zauważenia usterki COSMIQ+ w okresie gwarancyjnym proszę zgłosić reklamację za pośrednictwem naszej strony, w celu rozpoczęcia procedury wymiany.

Deepblu zastrzega sobie prawo do decyzji czy reklamacja jest uzasadniona, na podstawie oceny produktu.

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI

Jakość kontroli produktu i obsługi klienta traktujemy bardzo poważnie. Proces obsługi reklamacji zaplanowaliśmy tak, żeby przebiegał bez żadnych problemów. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, obiecujemy zadziałać bardzo szybko. Poniżej znajduje się opis procesu obsługi reklamacji w czterech krokach

Napisz skargę – Żeby zgłosić reklamację proszę wypełnić formularz gwarancyjny podając podstawowe informacje o sobie i rodzaju zaistniałego problemu. W odpowiedzi otrzymasz numer Autoryzacji Zwrotu Towaru (RMA), który będzie używany podczas śledzenia twojej skargi.

Ocena Wstępna – Po otrzymaniu reklamacji Deepblu przeprowadzi wstępną ocenę, żeby zadecydować czy przekazana informacja jest właściwa i czy problem jest objęty gwarancją. Postaramy się zakończyć ten etap i przekazać informację zwrotną w ciągu dwóch dni roboczych.

Zatwierdzenie RMA – Jeżeli produkt zostanie uznany za zdefektowany, zatwierdzimy Autoryzację Zwrotu Towaru i poprosimy o przesłanie produktu do naszej siedziby w Taipei lub do autoryzowanego sprzedawcy (w sytuacji tylko jeżeli tam komputer został zakupiony). Jeżeli Państwo będą realizować reklamację poprzez autoryzowanego sprzedawcę przed wysłaniem paczki proszę powiadomić go i przesłać zatwierdzone RMA.

Ostateczna ocena/Zatwierdzenie – po otrzymaniu paczki przeprowadzimy ostateczną ocenę, żeby ustalić zasadność reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie zatwierdzona odeślemy ci za darmo zamiennik.

Składający reklamację ponosi koszty wysyłki uszkodzonego sprzętu do naszej siedziby w Taipei w Tajwanie lub do autoryzowanego sprzedawcy (w sytuacji tylko jeżeli tam komputer został zakupiony) Deepblu pokrywa koszty przesyłki zamiennika.

Uwaga!

Procedura reklamacji poprzez RMA jest szybsza niż bezpośrednia reklamacja do sklepu w którym został zakupiony towar.


Wyślij zapytanie